БНТ успя да спечели убедително едно много важно състезание. Още първата серия на "Под прикритие" четвърти сезон, спечели сърцата на най-младата и активна аудитория. Това превърна БНТ в лидер спрямо комерсиалните телевизии в праймтайма.
"Под прикритие" отговори на нарасналите очаквания на публиката си. Безапелационно. Още с първата серия на четвърти сезон.
Защеметяващите екшън сцени, романтиката в заплетения и задъхан сюжет отчетливо приковаха вниманието на милиони. Основно на младежката публика в трите основни групи - 18-34, 18-49 и 25-54 години. Над 3 хиляди души минаха и по червения килим, за да гледат на живо премиерата.
"Кино се прави от добри професионалисти. Нашият екип всички до един са такива и затова смятам, че "Под прикритие" е най-добрият сериал в България, а той се доказа и по света", - изтъкна продуцентът Димитър Митовски.
"Точно заради зрителския интерес, заради международната дистрибуция и продажбата на сериала, заради очакванията на аудиторията, ние трансформираме сюжета, за да продължим нататък. Казвам го, защото всеки епизод от сезон 4, ще чака санкцията на публиката и оттова ще зависи в каква посока и дали ще продължи сериала", - заяви Севда Шишманова - програмен директор на БНТ, продецунт.
"Под прикритие" в момента се гледа в толкова много страни по света, че не знам дали има българско кино, изнесено в толкова държави, благодарение на труда и у силията на всички тези хора", - изтъкна
Вяра Анкова - генерален директор на БНТ.
За по-малко от 24 часа "Под прикритие" има близо 100 хиляди гледания в мрежата. Още един сигурен знак, че сериалът връща младите и активни зрители, позиционира обществената телевизия като медията, която налага тенденции на телевизионния пазар.
Автор: Мария Чернева