Реклама ли е посочването на дарителите, когато медиите отразяват благотворителни инициативи? Журналисти от различни медии и благотворителни организации обсъждаха този въпрос с члена на Съвета за електронни медии - Мария Стоянова.
Реклама ли е посочването на дарителите, когато медиите отразяват благотворителни инициативи? Журналисти от различни медии и благотворителни организации обсъждаха този въпрос с члена на Съвета за електронни медии - Мария Стоянова.
Участниците във форума се съгласиха, че електронните медии се нуждаят от по-специфична регулация, защото в момента съобщаването на фирма-дарител в ефир е на ръба между скритата реклама и благотворителността. Мария Стоянова посочи, че тази материя е обект на различни нормативи в Европа и в САЩ. Според нея България трябва да усъвършенства медийното си законодателство, за да се стимулират благотворителните каузи.