ИЗВЕСТИЯ

Моите новини
Проверка на БНТ: Колко сме склонни да похарчим за подаръци?
Чете се за: 02:25 мин.
Външният министър: Не можем да оставим държавата на пауза
Чете се за: 03:02 мин.
Полицаи от Кюстендил разбиха престъпна група за...
Чете се за: 01:15 мин.
Мръсен въздух в София: И днес в градския транспорт се...
Чете се за: 00:45 мин.

ЗАПАЗЕНИ

Зa благотворителността и рекламата

bnt avatar logo от БНТ
A+ A-
Чете се за: 00:18 мин.
У нас

Реклама ли е посочването на дарителите, когато медиите отразяват благотворителни инициативи? Журналисти от различни медии и благотворителни организации обсъждаха този въпрос с члена на Съвета за електронни медии - Мария Стоянова.

благотворителността рекламата
Реклама ли е посочването на дарителите, когато медиите отразяват благотворителни инициативи? Журналисти от различни медии и благотворителни организации обсъждаха този въпрос с члена на Съвета за електронни медии - Мария Стоянова. Участниците във форума се съгласиха, че електронните медии се нуждаят от по-специфична регулация, защото в момента съобщаването на фирма-дарител в ефир е на ръба между скритата реклама и благотворителността. Мария Стоянова посочи, че тази материя е обект на различни нормативи в Европа и в САЩ. Според нея България трябва да усъвършенства медийното си законодателство, за да се стимулират благотворителните каузи.

ТОП 24

Най-четени

Водещи новини

Product image
Новини Чуй новините Спорт На живо Аудио: На живо
Абонирай ме за най-важните новини?