Тази вечер 20 комуникационни проекта и 3 ПР агенции спечелиха високото признание BAPRA Bright Awards. Статуетката Бапра отличават най-добрите кампании в българската ПР индустрия за изминалата година. За призовете се бориха 20 агенции и 6 компании с общо 86 кампании.
Всяка година броят на участниците се увеличава, като тази кандидатите за престижната статуетка са със 7% повече. ПР конкурсът е оценяван изцяло от международно жури. 20-те му членове са признати комуникационни експерти с дългогодишен опит в областта.
БНТ е медиен партньор на BAPRA Bright Awards, а ръководителят на направление "Публични комуникации" Силвия Симова връчи наградите в категорията Комуникационна кампания в публичния сектор. Според председателя на БАПРА, Николай Неделчев българските кампании вече по нищо не отстъпват на чуждестранните си колеги.
Николай Неделчев - председател на БАПРА: Сравнение с миналата година има нарастване на броя на кандидатите, общият брой е 86 и като качество има значително израстване. Използване на по-иновативни методи и техники за достигане до целевите аудитории, второ по-голяма ефективност и трето създаване на разговор по общозначими проблеми, които обществото очаква да се говори.