Опасен жп прелез може да доведе до нелеп инцидент.
Радин Тодоров: "Не всички са внимателни и трябва да се внимава, когато се преминава през жп прелеза, пък е най-хубаво да си е направен както си е по реда."
Митко Димитров: "Притесняваме се щото сме свикнали с бариери по принцип един-два влака минават на деня, ама не ги знаем по кое време минават."EПрелезът е превърнат в неохраняем докато се строи новата жп линия, на която ще има и надлез, а след завършването й старите релси ще бъдат премахнати.
Златка Вълкова - кмет на с. Бисер: "Има молба от бисерчани до жп управлението в Пловдив, че бариерите в повечето случаи били развалени и закъснявали за работа. Влаковете са със заповед да се движат с 15 км в час, когото преминават тук, през този прелез. Има добра видимост, има необходимите знац;и, които казват и предупреждават, че прелезът е неохраняем."Всъщност по това трасе пътнически влакове не минават, защото заради реконструкцията на жп линията хората се извозват с автобуси.
Златка Вълкова - кмет на с. Бисер: "Минават само около 2 товарни влака на ден".Въпреки притесненията част от шофьорите смятат, че до инциденти не може да се стигне. Очаква се реконструкцията на жп линията да приключи до половин година.
Опасното вещество GBL все по-често се използва по метода на "спайкване"