ИЗВЕСТИЯ

Моите новини

ЗАПАЗЕНИ

"Гише на пътника" информира за потребителските ни права

bnt avatar logo от БНТ
A+ A-
Чете се за: 00:20 мин.
У нас

За четвърта поредна година тръгва инициативата „Гише на пътника".

Субтитрите са автоматично генерирани и може да съдържат неточности.
За четвърта поредна година тръгва инициативата „Гише на пътника". Днес то бе отворено на Централната автогара в София, а на 3 юли -  на летище "София". Идеята е пътниците да бъдат информирани на място за техните права като потребители. Това е съвместна кампания на Комисията за защита на потребителите и Европейския потребителски център. "Гишето на пътника" информира за права като осигуряването на храна и напитка или връщането на билета, ако  пътуването ни се отложи с повече от два часа. От Комисията за защита на потребителите напомнят, че жалбите,  получени в Европейския център от 2014-та досега, са близо 1000. Една трета от тях са свързани с транспорта.

ТОП 24

Най-четени

Product image
Новини Чуй новините Спорт На живо Аудио: На живо
Абонирай ме за най-важните новини?