ИЗВЕСТИЯ

Моите новини

ЗАПАЗЕНИ

Министърът на туризма: работим по проекти за реклама за 20 милиона лева

bnt avatar logo от БНТ
A+ A-
Чете се за: 01:03 мин.
Икономика

Проблемите с български ученици на туристическа екскурзия в Испания, коментира министърът на туризма Николина Ангелкова в предаването "Денят започва".

Субтитрите са автоматично генерирани и може да съдържат неточности.

Проблемите с български ученици на туристическа екскурзия в Испания, коментира министърът на туризма Николина Ангелкова в предаването "Денят започва".

Вече сме стартирали работа по този казус, каза министърът на туризма в отговор на въпроса какво може да на прави министерството когато една туристическа фирма не си е свършила работата.

Министърът на туризма Николина Ангелкова Министърът на туризма Николина Ангелкова

- За съжаление, защото тази фирма има още много нарушения, - каза Николина Ангелкова. -  Още миналата година сме сезирали КЗП за недобра практика от тяхна страна: за неплащане към техни потребители, за неосъществяване на ваканции, на почивки и в момента тече процедура за установяване на административни нарушения. За съжаление в закона има празнота и не може временно да се спира дейността на такава фирма и в момента сме инициирали такива поправки в закона за туризма.

Договори на стойност 52 милиона лева за реклама по ОП "Регионално развитие" са сключени за периода 2007-2013 година, където бенефициент е МИЕТ, съобщи още министърът на туризма. Тя каза, че от тях са изхарчени около 32 милиона за телевизионна и печатна реклама и за анализи. В момента Министерството на туризма работи по 5 проекта за около 20 милиона лева.

- Това, което заварихме при създаване на министерството беше един огромен риск и забавяне с около година и половина на процедурите за тези пет проекта и риск около 8 милиона, - каза Николина Ангелкова. - . В момента сме успели да намалим риска приблизително на три милиона като се надявам в края на годината той съвсем да намалее... Ние в момента правим реклама по паневропейските телевизии като този договор отново е със заварени параметри, но смятахме, че е изключително важно да се реализира. На около 5 милиона лева е неговата стойност.

Нашият фокус в тази реклама, това, което успяхме да променим е да има фокус върху целевите ни пазари и основно да се гледа рекламата от пазарите, от които имаме най-много туристи, допълни министърът на туризма.

ТОП 24

Най-четени

Водещи новини

Product image
Новини Чуй новините Спорт На живо Аудио: На живо
Абонирай ме за най-важните новини?