Компанията Епъл за шести пореден път оглави класацията на най-скъпите марки в света според американското списание Форбс, информира ТАСС.
Изданието посочва, че стойността на марката Епъл е нараснала с 6 % за годината и възлиза на 154,1 милиарда долара.
На второ място в класацията е компанията Гугъл, чиято марка се оценява на 82,5 милиарда долара, което е с 26 процента повече, отколкото миналата година. На трето място е корпорацията Майкрософт, чиято марка е на стойност 75,2 милиарда долара.
След нея се нареждат Кока-Кола с 58,5 млрд. долара и Фейсбук с 52,6 млрд. долара.
Картата на неравенството по рафтовете: Големите вериги в София са 244 и едва 3 във Видин
Хазната е загубила близо 580 милиона лева от недекларирани горива през 2024 г
Когато тишината проговори: С подкрепата на „Българската Коледа“ 4-годишният Натаниел прави първите си крачки към речта