Компанията Епъл за шести пореден път оглави класацията на най-скъпите марки в света според американското списание Форбс, информира ТАСС.
Изданието посочва, че стойността на марката Епъл е нараснала с 6 % за годината и възлиза на 154,1 милиарда долара.
На второ място в класацията е компанията Гугъл, чиято марка се оценява на 82,5 милиарда долара, което е с 26 процента повече, отколкото миналата година. На трето място е корпорацията Майкрософт, чиято марка е на стойност 75,2 милиарда долара.
След нея се нареждат Кока-Кола с 58,5 млрд. долара и Фейсбук с 52,6 млрд. долара.
Асен Василев, ПП-ДБ: Оттеглянето от сделката за "Лукойл" е силно притеснително
Съдбата на Бюджет 2026: Властта и бизнесът възстановиха диалога си за парите за догодина (ОБЗОР)
Започва същинският етап на търга за изграждането на Терминал 3 на столичното летище (СНИМКИ)
Представители на правителството и работодатели обсъдиха проектобюджета за 2026 г.
Казусът "Лукойл": Има ли план държавата как да се справи с евентуална криза на горивата?
Унгария получи изключение от санкциите: Още 1 година Будапеща ще получяава руски петрол и газ