НОВИНИ

"Купувам българско" на изложението в Пловдив

За втора година БНТ 2 участва в изложението за храни и напитки в Международния панаир - Пловдив. Преди 2 години стартира кампанията на БНТ 2 "Купувам българско", която се развива с голям успех и днес дори от асоциацията на биопроизводителите също са пожелали да се включат в инициативата.

bnt avatar logo
от БНТ
12:50, 25.02.2016
Чете се за: 01:22 мин.
У нас

В поредица репортажи Ви заведохме в българските ферми, показахме Ви как се произвеждат качествени млечни и месни продукти. Заведохме Ви в българска фурна, за да видите какъв е ароматът на родния ни хляб. Надяваме се, че успяхме да върнем доверието ви в качествената българска козметика и мебелната ни промишленост.

През тези две години производителите разказаха своите проблеми, а потребителите имаха възможността да разберат защо трябва да избират българското, а именно заради неговото качество.

Попитахме г-жа Екатерина Генова - Директор на дирекция "БНТ Свят и региони" дали чрез тази кампания БНТ 2 успя да върне доверието на потребителите в българските производители.

"Нашите зрители са много активни по отношение на кампанията в нашата интернет страница. От там можем да съдим, че доверието вероятно се връща. Когато правим интервюта с нашите зрители, те излагат своите аргументи защо наистина трябва да заложим на българското и то когато е качествено. Мога да кажа, че това участие - за втори път на нашата кампания на панаир, никога не съм си представяла, че телевизията ще участва на панаир за храни, доказва, че по някакъв начин сме се наместили между потребители и производители като някаква институция, да го кажем в кавички, която посредничи и разрешава проблемите между едните и другите. Миналата година успяхме да издействаме място на масата на обсъжданията на промени в Кодекса на труда на производителите на козметика и парфюмерия. Те успяха да прокарат своите искания, така че да се появят нов вид договори, за да се облекчи събирането на розите - тогава за това беше проблемът. Опитваме се да бъдем добри комуникатори между зрителя и производителя и да ги помирим, ако някога между тях е имало някаква вражда", отговори г-жа Генова.
"Това е една чудесна кампания. Много благодарим за партньорството на БНТ 2 и за инициативата, която беше осъществена и която продължаваме да развиваме и се надяваме още повече да развием в бъдеще", заяви Магдалена Апостолова - представител на Асоциацията на млекопреработвателите, основен партньор на кампанията от самото ѝ начало. "Полезността на българските млекопреработвателни предприятия е много голяма. Не само за тях, а и за млекопроизводителите и животновъдите, тъй като условията в кампанията са такива, че продуктите трябва да са произведени изцяло от българска суровина. Това възражда българското производство, връща доверието в българските млекопреработватели и е гаранция за качество, че българските консуматори, че купуват само истински български млечни продукти."

Над 9 милиона стикери са поставени върху различни продукти, което е гаранция за това, че българите купуват качествена продукция, а ние продължаваме напред с вярата, че купувайки българското, купуваме качество и стимулираме родната ни икономика.

Свали приложението BNТ News
google play badge
Свали приложението BNТ News
app store badge
Топ 24
Най-четени
Отворен за движение е ГКПП Кулата
Отворен за движение е ГКПП "Кулата"
Нови камери на Гребната база в Пловдив
Нови камери на Гребната база в Пловдив