Мая Манолова определи своята кампания срещу рекета, от страна на Топлофикация, като най-трудната битка, която е водила. Изтъкна, че е упражнила всичките си правомощия - написала специален доклад, провела открира приемна, сезирала ЕК и Върховния касационен съд.
Мая Манолова, омбудсман: Всички институции поеха конкретни ангажименти, но част от тях натиснати по различни причини в движение се отметнаха от обещанията към българските граждани. Например КЕВР, които обещаха, че ще забранят юристконсултските възнаграждения в общите условия на топлофикациите и след няколко месеца на тъмно те си приеха общите условия като просто обявиха, че няма да пипат възможностите на Топлофикация да рекетира българските граждани с допълнителни такси. Не съм се отказала. Тая битка ще я проведа докрай.
Кризата в шивашкия бранш в Русе – фабрики затварят, стотици остават без работа
"Лукойл" с позиция за България: Особеният управител да действа според законодателството
От "Да, България" настояват да отпадне задължението да се ползва от догодина софтуерът за управление на продажбите в търговските обекти
По-високи държавни такси на БАБХ: Бизнесът със сигнали за увеличение от 10 до 30 пъти
Европа отговори на американския план за мир в Украйна със собствен модифициран вариант
Масирани руски удари с дронове взеха 4 жертви и раниха 17 души в Харков
Тридневна стачка в Белгия: Засегнати са общественият транспорт и летището в Брюксел