ИЗВЕСТИЯ

Моите новини

ЗАПАЗЕНИ

Недоволни пациенти от болничната и доболнична помощ в Кюстендилско

bnt avatar logo от Автор и оператор: Ангелина Дочева
A+ A-
Чете се за: 00:39 мин.
У нас

Увеличават се пациентите, недоволни от болничната и доболнична помощ в Кюстендилско. Само за месец в Районната здравноосигурителна каса са постъпили осем жалби. Те са свързани с отказ за издаване на направления и заплащане на платена услуга. Най-много...

Недоволни пациенти от болничната и доболнична помощ в Кюстендилско

Увеличават се пациентите, недоволни от болничната и доболнична помощ в Кюстендилско. Само за месец в Районната здравноосигурителна каса са постъпили осем жалби. Те са свързани с отказ за издаване на направления и заплащане на платена услуга.

Най-много нарушения, след подадени жалби от пациенти, здравните инспектори откриват в болниците в региона.

"Едната жалба касае поставяне на холтер, за който са взети 35 лв. от болницата в гр.Дупница. Това е неправомерно действие, за което би трябвало болницата да му възстанови тези пари", коментира началникът на сектор "Информационни дейности" към РЗК-Кюстендил Георги Лазаров.

Често пациентите се оплакват и от услугите, извършвани от стоматолози.

"Дентална помощ е отчетена като дейност, която всъщност не е извършена в книжката", обясни Лазаров.

Заради лошото отношение през изминалия месец над 1700 души от Кюстендилско са сменили личния си лекар.

"Не дават направления и не ни обръщат внимание, това е", коментира пациент. "Докторите гледат какви пари ще получат под масата, това е по-важно за тях, не каква рецепта ще дадат на болния пациент", смята друг.

От Здравната каса в Кюстендил допълниха, че освен на писмени жалби отговарят и на сигнали и запитвания, подавани по електронната поща, които също се проверяват.

ТОП 24

Най-четени

Product image
Новини Чуй новините Спорт На живо Аудио: На живо
Абонирай ме за най-важните новини?