Увеличават се пациентите, недоволни от болничната и доболнична помощ в Кюстендилско. Само за месец в Районната здравноосигурителна каса са постъпили осем жалби. Те са свързани с отказ за издаване на направления и заплащане на платена услуга. Най-много...
Увеличават се пациентите, недоволни от болничната и доболнична помощ в Кюстендилско. Само за месец в Районната здравноосигурителна каса са постъпили осем жалби. Те са свързани с отказ за издаване на направления и заплащане на платена услуга.
Най-много нарушения, след подадени жалби от пациенти, здравните инспектори откриват в болниците в региона.
"Едната жалба касае поставяне на холтер, за който са взети 35 лв. от болницата в гр.Дупница. Това е неправомерно действие, за което би трябвало болницата да му възстанови тези пари", коментира началникът на сектор "Информационни дейности" към РЗК-Кюстендил Георги Лазаров.
Често пациентите се оплакват и от услугите, извършвани от стоматолози.
"Дентална помощ е отчетена като дейност, която всъщност не е извършена в книжката", обясни Лазаров.
Заради лошото отношение през изминалия месец над 1700 души от Кюстендилско са сменили личния си лекар.
"Не дават направления и не ни обръщат внимание, това е", коментира пациент. "Докторите гледат какви пари ще получат под масата, това е по-важно за тях, не каква рецепта ще дадат на болния пациент", смята друг.
От Здравната каса в Кюстендил допълниха, че освен на писмени жалби отговарят и на сигнали и запитвания, подавани по електронната поща, които също се проверяват.
Кризата с боклука: В "Люлин" чистят само улиците, по които се движи градския транспорт
Недоволството по границата: Блокадата на гръцките фермери продължва шести ден
Недоволството по границата: Блокадата на гръцките фермери продължва шести ден