Българската национална телевизия продължава своята инициатива "Спри, детето запази" в Пловдив. Нови два предупредителни знака с логото на кампанията бяха поставени на изключително опасна пешеходна пътека на бул. "Мария Луиза". Последният пътен инцидент...
Българската национална телевизия продължава своята инициатива "Спри, детето запази" в Пловдив. Нови два предупредителни знака с логото на кампанията бяха поставени на изключително опасна пешеходна пътека на бул. "Мария Луиза". Последният пътен инцидент на мястото е от преди три месеца, когато майка с количка беше блъсната от невнимателен шофьор.
Въпреки че пешеходната пътека е обозначена със светлинна сигнализация, хората от квартала пресичат със страх на това място.
Пловдив не прави изключение от негативната тенденция за увеличаване броя на ПТП-та с участието на деца и юноши. Особено рисков е есенно-зимният сезон, когато видимостта е намалена, а често пътищата мокри и хлъзгави. Затова с кампанията "Спри, детето запази" Българската национална телевизия иска да изостри вниманието на водачите към повече отговорност и толерантност. Акцията в Пловдив е съвместна с кампанията "Аз карам велосипед, последвай ме".
"Вярваме, че двете кампании могат да се допълват и да постигнат много-по добър резултат, отколкото всяка една по отделно" - сподели маркетинг мениджърът Иван Илчев. - "Ефект има, но ще има още по-голям ефект, ако се подкрепят с още по-сериозни санкции."
"Мисля, че инициативата е много добра. Тя ще помогне определено за безопасността най-вече на нашите деца" - каза Васил Павлов – директор на ОП "Организация и контрол на транспорта".
Кампанията на БНТ за запазване детския живот на пътя продължава и в други градове.
Ситен снеговалеж и гъста мъгла затрудняват движението през прохода "Шипка"