Ден след като Столичният общински съвет одобри изграждането на трамвайна линия от Семинарията до Дървеница, пресичаща Борисовата градина, неправителствена организация поиска незабавното му спиране. От „Софийски обществен съвет” настояват да се направи...
Ден след като Столичният общински съвет одобри изграждането на трамвайна линия от Семинарията до Дървеница, пресичаща Борисовата градина, неправителствена организация поиска незабавното му спиране. От „Софийски обществен съвет” настояват да се направи задълбочена ревизия на целесъобразността и съответствието с европейските норми на договора за изграждане на трамвайното трасе.
От неправителствената организация алармират Управляващия орган на Оперативната програма „Регионално развитие” 2007-2013, че допуснатият за безвъзмездно финансиране проект е плод на техническа грешка и недомислици.
Според гражданите по-добре е трамвайната линия да преминава по Симеоновско шосе, защото за новите жилищни квартали не е осигурен достатъчно транспорт. Търговци коментират, че евентуално трасе покрай Семинарията до Студентски град, изградено по бул. Никола Габровски би създало затруднения за трафика и за паркирането по централната улица в кв. Дианабад.
Жители на Студенски град обаче са на мнение, че ще е от полза, ако пуснат отново старите трамвайни линии 14 и 19.
Според главния архитект на София Петър Диков, колкото и полезен за София да е, проектът може да не се реализира, ако надделеят мненията против.