ИЗВЕСТИЯ

Моите новини

ЗАПАЗЕНИ

Жалби срещу мобилните оператори заливат КЗП

bnt avatar logo от Репортер: Даниела Димитрова, оператор: Светослав Шаламанов
A+ A-
Чете се за: 00:54 мин.
У нас

1350 жалби са подали русенци от началото на годината в Комисията за защита на потребителя. Повечето от тях са срещу мобилните оператори. В следващия репортаж ще ви разкажем как един от телекомите е ощетил свои клиенти, които ползват ваучери за...

 Жалби срещу мобилните оператори заливат КЗП

1350 жалби са подали русенци от началото на годината в Комисията за защита на потребителя. Повечето от тях са срещу мобилните оператори. В следващия репортаж ще ви разкажем как един от телекомите е ощетил свои клиенти, които ползват ваучери за предплатена тарифа.

От една година Александър Ангелов използва предплатена услуга с хиляда безплатни минути към един номер. На втори септември получава смс, че до два дни трябва да презареди ваучера си. 40-годишният мъж веднага изпълнява препоръката на мобилния оператор, но остава разочарован, тъй като вместо да говори безплатно към един от номерата, както е било досега, е таксуван и то на по-висока цена. Оказва се, че от първи септември мобилният оператор вече не предлага тази предплатена услуга. Абсурдното обаче е , че на втори септември разпраща смс-и на клиентите си да презаредят ваучерите си.

„Аз вкарвам ваучер за нещо, което те не предлагат. Де факто, те ме подвеждат. С тези предплатени услуги си правят каквото си искат и те мамят, както си искат”, възмутен е Александър Ангелов.

Русенецът решава да си търси правата, но в офиса на мобилния оператор получава следния отговор:

„ Г-не, това не е с договор и можем да си променяме правилата както си искаме.”

Ангелов е изпратил жалба за парадокса до Комисията за защита на потребителите. Той недоволства и от факта, че мобилните оператори изпращат смс-и на клиентите си с латински букви.

„Има възрастни, които не могат да четат на латиница и не са длъжни да учат латиница, при положение, че пишем на кирилица”, аргументира се Александър Ангелов.

От мобилния оператор заявиха за БНТ 2, че ощетеният клиент ще бъде компенсиран, като номерът му бъде прехвърлен към група „За приятели”, а безплатните му минути към един номер ще бъдат удвоени.

ТОП 24

Най-четени

Product image
Новини Чуй новините Спорт На живо Аудио: На живо
Абонирай ме за най-важните новини?