ИЗВЕСТИЯ

Моите новини

ЗАПАЗЕНИ

Жалби заради некачествена храна в търговската мрежа

bnt avatar logo от Автори: Г. Паскова, А. Чакандракова, Оператори: А. Марчев, Г. Котов
A+ A-
Чете се за: 00:24 мин.
У нас

Лоша хигиена в ресторанти и некачествена храна в магазините - това е най-честата причина за оплаквания, подадени в Агенцията по храните в Пловдив. Десет процента от сигналите са заради конкурентни войни между фирми. Инспекторите от агенцията реагират на...

Жалби заради некачествена храна в търговската мрежа

Лоша хигиена в ресторанти и некачествена храна в магазините - това е най-честата причина за оплаквания, подадени в Агенцията по храните в Пловдив. Десет процента от сигналите са заради конкурентни войни между фирми.

Инспекторите от агенцията реагират на всички сигнали. Понякога се получават около 40 на ден. Подадените жалби се обработват в рамките на два дни.

Често проблемът е и заради неправилно съхранение на продуктите, допълват от Агенцията.

"Случва се по някой път самите търговци да не съобразят, че продуктът е с изтекъл срок, и той си остава на витрината", каза и.д. директорът на Агенция по храните - Пловдив - Николай Петков.

Голяма част от подадените жалби не са в правомощията на агенцията. Като цяло обаче продуктите в ресторантите и магазинната мрежа в Пловдив са на добро ниво е заключението на инспекторите.

ТОП 24

Най-четени

Product image
Новини Чуй новините Спорт На живо Аудио: На живо
Абонирай ме за най-важните новини?