Лоша хигиена в ресторанти и некачествена храна в магазините - това е най-честата причина за оплаквания, подадени в Агенцията по храните в Пловдив. Десет процента от сигналите са заради конкурентни войни между фирми. Инспекторите от агенцията реагират на...
Лоша хигиена в ресторанти и некачествена храна в магазините - това е най-честата причина за оплаквания, подадени в Агенцията по храните в Пловдив. Десет процента от сигналите са заради конкурентни войни между фирми.
Инспекторите от агенцията реагират на всички сигнали. Понякога се получават около 40 на ден. Подадените жалби се обработват в рамките на два дни.
Често проблемът е и заради неправилно съхранение на продуктите, допълват от Агенцията.
"Случва се по някой път самите търговци да не съобразят, че продуктът е с изтекъл срок, и той си остава на витрината", каза и.д. директорът на Агенция по храните - Пловдив - Николай Петков.
Голяма част от подадените жалби не са в правомощията на агенцията. Като цяло обаче продуктите в ресторантите и магазинната мрежа в Пловдив са на добро ниво е заключението на инспекторите.
Ситен снеговалеж и гъста мъгла затрудняват движението през прохода "Шипка"