ИЗВЕСТИЯ

Моите новини
"Нямали са време да реагират": Ексклузивно пред...
Чете се за: 12:10 мин.
След акцията в УМБАЛ "Св. Георги" в Пловдив...
Чете се за: 05:35 мин.
Български спасители продължават издирването на моряци от...
Чете се за: 03:37 мин.
Два кораба са ударени от дронове в български води,...
Чете се за: 01:52 мин.
Евтим Милошев: Няма нищо скрито или тайно в...
Чете се за: 05:27 мин.

ЗАПАЗЕНИ

1077 лв. става минималната работна заплата от януари

bnt avatar logo от БНТ
A+ A-
5348
Чете се за: 00:47 мин.
У нас
Снимка: илюстративна
Субтитрите са автоматично генерирани и може да съдържат неточности.
Слушай новината

Министерският съвет прие постановление за определяне на размера на минималната работна заплата - 1077 лева, което е увеличение с 15,4 процента или 144 лева повече от минималната работна заплата за 2024 година, заяви социалният министър Ивайло Иванов.

По думите му увеличението ще стане факт от януари 2025 година.

"Около 430 000 души работят на минимална работна заплата в страната", допълни социалният министър.

Той поясни, че всички структури, които са на бюджетна издръжка, ще имат възможност да увеличат минималните работни заплати. Разчетите са направени, подчерта министър Ивайло Иванов.

Последвайте ни

ТОП 24

Най-четени

Водещи новини

Product image
Новини Чуй новините Спорт На живо
Абонирай ме за най-важните новини?