На 2 август изтича крайният срок, в който предприятията и самоосигуряващите се, които са изплатили доходи на физически лица, извън трудов договор и са задължени да им удържат данък, трябва да подадат по електронен път декларации за второто тримесечие на 2021 г. Това е и последният ден за внасяне на удържания данък към бюджета.
Най-бързо и лесно плащането се извършва чрез виртуален ПОС в портала за електронни услуги на НАП, достъпни с персонален идентификационен код или квалифициран електронен подпис.
Физическите лица, които са получили доходи от наем, от друга стопанска дейност или от други източници, изплатени през второто тримесечие, също обявяват до 2 август пред НАП дължимите от тях авансови данъци. В същия срок се декларират и окончателните данъци върху доходите от дивиденти и ликвидационни дялове, както и удържаните окончателни данъци върху доходите на чуждестранни физически лица у нас (например върху възнаграждения за услуги, неустойки, обезщетения, стипендии за обучение в България, доходи от лихви и други).
Информация за декларирането и внасянето на данъците можете да получите в сайта на приходната агенция - www.nra.bg или от Информационния център на НАП: 0700 18 700, според тарифата на съответния оператор.
България и още 16 държави искат от ЕС запазване на средствата за земеделие и сближаване
"Ню Йорк Таймс": Американски милиардер е водещ кандидат за придобиване на международните активи на "Лукойл"
Предвиждат нови мерки за хората и бизнеса заради високите цени на горивата и растящата инфлация
Вицепремиерът Александър Пулев: Заводът за барут ще се строи на терен край Бругас
След грандиозния успех: Втора предпремиера на новия сезон на "Под прикритие"
Франция пламна: Сълзотворен газ, вандализъм и палежи в най-мащабния ден от началото на ученическите протести