НОВИНИ

СДВР: Няма оплаквания и жалби от пострадали при блокадата на бул. "Ситняково"

сдвр оплаквания жалби пострадали блокдата бул ситняково
bnt avatar logo
от БНТ
14:22, 18.08.2020
Чете се за: 00:46 мин.
У нас

Няма подадени оплаквания или писмени жалби от пострадали при блокадата на кръстовището пред Румънското посолство на столичния булевард „Ситняково“ снощи. Това съобщават от Първо РУ-СДВР, на чиято територия е кръстовището, на което вчера се стигна до напрежение между протестиращи граждани и жена, опитала да премине с автомобила си в района.

Към момента не са установени пострадали и сред участниците в блокадата на кръстовището, след като своевременно е извършен преглед на кадрите от видеонаблюдението в района, уточняват от полицията.

Под надзора и ръководството на Софийска районна прокуратура служители на Първо РУ-СДВР продължават работата по разследването на инцидента, при който семейство с две деца - момченце на 2 години и момиченце на 9 години, бяха блокирани в автомобила им. Потърпевшите вече са представили пред разследващите своите обяснения по случая.

Във връзка с провеждането на протестни действия СДВР отново предупреждава жителите и гостите на София да шофират с повишено внимание на територията на града, отчитайки по-сложната пътнотранспортна обстановка.

Трима души са задържани за проявена агресия към семейството с две деца, което се опита да премине блокадата на столичния булевард "Ситняково".

Инцидентът стана около 22.00 ч. снощи, когато автомобилът се опитал да премине през кръстовището, въпреки събралите се хора там. Стигна се до спречкване, което завърши с изпочупени стъкла и фарове на автомобила и намеса на полицията.

От полицията обясниха, че не са охранявали блокадата, защото тя е спонтанна и незаконна.

Свали приложението BNТ News
google play badge
Свали приложението BNТ News
app store badge
Топ 24
Най-четени
Мартин Чой и Майкъл Иванов със „Сребърен сокол”
Мартин Чой и Майкъл Иванов със „Сребърен сокол”
Представители на зимните ни курорти искат България да преориентира рекламната си стратегия
Представители на зимните ни курорти искат България да преориентира рекламната си стратегия