Десетки абонати на Енерго - Про останаха без електричество заради междинни сметки за ток. Причината е, че от енергоразпределителното дружество за Североизточна България не са уведомили клиентите си, че ще имат второ плащане.
Десетки абонати на Енерго - Про останаха без електричество заради междинни сметки за ток. Причината е, че от енергоразпределителното дружество за Североизточна България не са уведомили клиентите си, че ще имат второ плащане.
Не са ги предупредили и че ще им спрат тока. Сред потърпевшите са и абонати от Русе, които излязоха на символичен протест пред сградата на Енерго - Про в града.
За последните 3 години строителният хипермаркет на Сашо Дойнов в Русе вече втори път остава без ток без да го предупредят. Само от днес загубите му са за близо 500 лева.
В подобна ситуация се оказал и собственик на магазин за хранителни стоки.
"Никаква информация - нито фактури, нито в интернет имаше обявено колко дължим, за да си платим", каза той.
Освен че си плащат сметките, повечето от събралите се пред сградата на Енерго - Про, като собственици на фирми, всеки месец внасят и авансова сума преди още да са консумирали електроенергията. А днес, за да не трупа още загуби, платили и такса за експресно включване.
От Енерго - Про обясниха за БНТ, че спреният ток на всеки един от клиентите им в Русе не е заради междинните сметки, а за просрочени задължения.
Според дружеството абонатите били уведомени с писма или есемеси, преди да им прекъснат електрозахранването. От пресцентъра на компанията посъветваха клиентите си да си актуализират данните за кореспонденция.