ИЗВЕСТИЯ

Моите новини

ЗАПАЗЕНИ

"Черен петък" проби и у нас

bnt avatar logo от Боряна Каменова
A+ A-
Чете се за: 01:05 мин.
У нас

"Черният петък" проби и у нас, макар и на доста по-ограничена територия. Онлайн магазин за техника, един варненски мол и отделни магазини в страната обявиха намаления. До опашки и сблъсъци не се стигна и повечeто хора, които попитахме по-скоро гадаеха какво е това явление "черен петък".

черен петък проби нас

"Черният петък" проби и у нас, макар и на доста по-ограничена територия. Онлайн магазин за техника, един варненски мол и отделни магазини в страната обявиха намаления. До опашки и сблъсъци не се стигна и повечeто хора, които попитахме по-скоро гадаеха какво е това явление "черен петък".

Официално "черен петък" беше обявен единствено в един от варненските молове. За пръв път в България търговски център въведе ударно предколедно пазаруване по западен образец, което да съживи позамрялата търговия.

- Възползвах се от кампанията "Черен петък".
- Какво си купихте?
- Две много хубави блузки топ.

- Ставаше въпрос за големи намаления - нещо, като навън, където и да е по света, но пак по български вариант.

Все пак и в някои софийски магазини се появи надписа: Black Friday. Малцина обаче разконспирираха какво е това явление. Уж черно, пък хубаво...

- "Черен петък" ли? Ми, на такъв ден, дето не ти върви му казват така...

- Нямаме "черен петък"! Това са простотии, човек трябва да мисли позитивно, трябва да предизвиква това, което се случва!

- Еми, когато всичко в мола е на разпродажба!

- Ще си купя дънки и фланелка, вместо само дънки! Нали няма да ме пускате по телевизията?

- Не го усещам, това не са наши традиции, но знам, че в Америка съществува и народът полудява да пазарува.

Полудели у нас не видяхме. Из софийските молове, по-скоро имаше празни коридори и празни торби.

Но сякаш най-силно "черният петък" се усети в онлайн магазин, предимно за техника. Още от седем часа сутринта регистрацията за голямото купуване започна, по данни на самия сайт завидно успешно: над 600 хиляди регистрирани в България, закупени над 40 000 продукта на стойност над 2 и половина милиона евро. Бестселърите се оказаха ай-фони, телевизори и компютри, а намалението варираше между 30 и 70%, като най-добрите оферти бързо се изчерпваха.

А черен или не, петъкът е към своя край, което само по себе си е намаление на лошото настроение.

ТОП 24

Най-четени

Product image
Новини Чуй новините Спорт На живо Аудио: На живо
Абонирай ме за най-важните новини?