Отказ на търговците да подменят закупена некачествена стока и подвеждаща информация в туристически пакети, която ги оскъпява допълнително, са най-често срещаните нарушение по време на Коледните празници.

"Голяма част от търговците се инатят да уважат рекламацията на потребителя и това, според нас, идва от все още неразбирането и неузряването на търговците от това колко негативен може да бъде резултатът от една неуважена рекламация. Това е така защото хората споделят с близки и познати, пишат по форуми, оплакват се до инс титуции, които впоследствие идват на място и извършват проверки и т.н. Това не е изгодно за всеки един търговец и ние знаем много добер от опит", обясни Богомил Николов - изпълнителен директор на асоциация "Активни потребители".
Заловиха група за фалшиви документи, работила на територията на три области в страната
"Референдум": Кой носи най-голяма отговорност за сивата икономика в България?
ВМА отстрани от работа лекаря, прегазил куче в столичния квартал "Разсадника"
Катастрофата със загинал на Околовръстното: Димитър Любенов призна, че е пил преди да се качи в автомобила си
Международна мрежа за онлайн измами използва образите на президента и премиера
ВМА отстрани от работа лекаря, прегазил куче в столичния квартал "Разсадника"