През последните няколко дни към протестиращите в София са се присъединили лекари от цялата страна.
И докато медиците обсъждат необходимостта от реформи, пристига поредния сигнал, който е далеч от разбиранията за спешен случай. Личен лекар отказал да смени катетара на свой пациент и той звънннал в Спешна помощ. Дават ни този пример, за да докажат, че е необходимо да се регламентира ясно кои случаи са спешни.Д-р Драгослава Балова - завеждащ на първа работна смяна: Само че министърката забравя, че това е най-големият център в страната. Обслужваме най-голямо компактно население, ние обслужваме над 2 милиона население и е нормално чисто процентно при нас най-много да валят и жалби.
Междувременно идва и жена, доволна от медиците. Искала да ги подкрепи.Борислава Колева- старша сестра: Защото докато този екип обслужва адресите, които са на личните лекари, някой наистина може да има нужда от спешна помощ и ние няма кого да изпратим.
Лекарите продължават да подкрепят своя директор - д-р Гелев и категорично отхвърлят твърдението, че той им е оказвал натиск да го защитят.Родна Гигова: Аз лично съм доволна, защото моя брат, който си отиде скоро, са идвали екипите през вечер вкъщи, защото той не можеше да диша. Един път не са ми казали "защо ме разкарвате".