Понякога и подаръците, които сме купили за себе си или за най-близките си, не са това, което сме очаквали.
Богомил Николов - "Активни потребители": Най- важното нещо е да сравняваме цените. Това винаги е най-силният съюзник на потребителите. Не трябва да гледаме процента на намаление, а самата цена на стоката и също така трябва да сравняваме продуктите, колкото е възможно с повече търговци.В топ 3 на черния списък на най-срещаните злоупотреби на търговците попадат следните трикове: примамваща реклама, фалшиви безплатни предложения и ограничени оферти. Всеки усъмнил се в закупената от него стока може да сигнализира на дежурния телефона на Държавната агенция по метрологичен и технически надзор. Важно е да знаем, когато купуваме подарък за някого, да не изхвърляме касовата бележка. Така ако има проблем с него, човекът, на когото сме го дали ще може да потърси правата си безпроблемно, обратното важи и когато получаваме подаръци.
Богомил Николов - "Активни потребители": Касовата бележка е много важно условие, което удостоверява, че потребителя е купил точно тази стока, от точно този търговец.От "Активни потребители" съветват при проблем с дадена стока да отстояваме и търсим правата си, като сигнализираме на компетентните органи или на следните телефони: 02 980 63 17/02 892 97 45.