ИЗВЕСТИЯ

Моите новини

ЗАПАЗЕНИ

Новата стратегия на БНТ е насочена към младите

bnt avatar logo от БНТ
A+ A-
Чете се за: 01:12 мин.
У нас

Да привлича детска аудитория с целия арсенал на новите технологии, но също така и да образова и забавлява - е задачата, която си поставя новата стратегия на БНТ като обществена телевизия, насочена към младите.

Субтитрите са автоматично генерирани и може да съдържат неточности.
Да привлича детска аудитория с целия арсенал на новите технологии, но също така и да образова и забавлява - е задачата, която си поставя новата стратегия на БНТ като обществена телевизия, насочена към младите. На фестивала "Медиамикс" в Албена генералният директор Вяра Анкова представи най-новите продукции, предназначени за новата медийна среда. Образователни игри, любими детски предавания, филми и сериали от миналото - това е съдържанието на първия по рода си у нас детски портал "ТВ хлапета", достъпен от 1 юни тази година. Сайтът се появява след анализ на данните от европейски и световни изследвания какво привлича младата аудитория. На тази база е създадена и стратегията на БНТ, насочена към тази публика, заяви Вяра Анкова по време на презентацията си. Вяра Анкова - генерален директор на БНТ: "Това е първи, разбира се, опит на Националната телевизия за концентриране на среща между телевизията и младото поколение в тази медийна среда и се надявам да го развиваме и да печелим все повече и млади зрители." Младите зрители могат да видят чрез портала както най-новите продукции на телевизията - "Бърколино" и "Имам да ти казвам нещо", така и първия Сънчо, пожелавал от екрана „Лека нощ" на техните родители. Качен е и хитовият детски сериал от миналото "Васко да Гама от село Рупча". Вяра Анкова - генерален директор на БНТ: "Предполагам техните родители ще гледат това съдържание заедно с децата, така че това е част от така наречената семейна аудитория, която се стараем да привлечем и част съчетаването на възпитание с развлечение." Форматът "Детска Евровизия" също се е променил като от изключително детска, се насочи към семейна аудитория. Според Вяра Анкова, организирането на конкурса в София е успех не само за Българската Национална телевизия, но и за България. Вяра Анкова - генерален директор на БНТ: "Вече знаете какво е мотото - "Откривай", да откриеш света, да откриеш културата, различните традиции и да откриеш България, разбира се. В момента мислим и за логото, което да бъде отговарящо на това мото и разбира се, представящо България по един изключително съвременен и модерен начин начин." Песенният конкурс ще се проведе на 21 ноември, а в БНТ тече усилена подготовка за домакинството.

ТОП 24

Най-четени

Водещи новини

Product image
Новини Чуй новините Спорт На живо Аудио: На живо
Абонирай ме за най-важните новини?