Кирил Дикански, Йордан Михайлов и Борислав Беров.
Кирил Дикански, старши спасител: "Човекът беше доста изтощен. Беше почти излязъл от прозореца. Държеше се само на собствената си мускулна сила. Може би още половин час да беше издържал и щеше да се предаде, защото вече имаше травми по ръцете".Кирил разказва, че най-критичният момент бил, когато стъпил върху кабината. Тя се държала само на един болт, останалите три били скъсани. През това време колегите на Кирил - Йордан и Борислав, очаквали да поемат пострадалия.
Йордан Михайлов, старши спасител: "Стъклото предното беше напукано и имаше опасност докато се придвижват да стъпят на него и да паднат. Това означава силно разклащане на кабината и пропадане на колегата и пострадалия".
Борислав Беров, водач на специален автомобил: "Най-голямото притеснение беше да не подаде камиона, когато влезна спасителя вътре трима човека да ти тежат на съвестта... трудно".Нямали право на грешки. В цистерната имало около един тон остатъчна газ.
Кирил Дикански, старши спасител: "Ако беше избухнало на моста в радиус от 100 метра всичко щеше да бъде издухано от моста. Включително и хората".Акцията продължила точно 20 минути.
Борислав Беров, водач на специален автомобил: "Все си мисля, че всеки изпитва страх някакъв. Този, който казва, че не го е страх просто лъже".Общо 62 служители на МВР са участвали в операцията вчера. 35 от тях са отговаряли за обезопасяването на района.
Тошко Бързилов, началник на отдел Национален оперативен център ГД „Пожарна безопасност и защита на населението": "През цялото време от пристигането на нашите първи екипи до спасяването на водача постоянно наш човек контактуваше с водача и разговаряше с него, за да може да бъде в адекватно състояние и да не загуби съзнание и да се отпусне".
Николай Николов, директор на ГД "Пожарна безопасност и защита на населението": "Разбира се, че всичките, които ги виждате от двете ми страни ще бъдат поощрени от МВР".Изтеглянето на цистерната и обезопасяването на пътното платно е приключило около 02:00 ч. през нощта.