Бъдещето на държаните товарни превози - светло или мрачно?

Приватизацията до момента струва 10 млн. лева минимум. Няма ясна структура и ясни активи в "БДЖ - Товарни превози", за да се случи тази приватизация. Това заяви председателят на Асоциацията на българските железопътни превозвачи Симеон Ананиев в студиото на "Денят започва".

от БНТ
08:17, 13.05.2016
Чете се за: 00:26 мин.
У нас

По данни на Ананиев дялът на "БДЖ - Товарни превози" е 40 %. Има още 6-7 превозвачи, които оперират на територията на страната, като ръстът в последните 2 години е 10 %.

Според председателя на синдиката на железничарите към КНСБ Петър Бунев, частните товарни превозвачи действат "на гърба" на БДЖ. Сега БДЖ става излишно и се търси неговото фалиране, за да се освободи пазара за нови играчи на стойност 100 млн. лева годишно. Трудно ще ви бъде, закани се Бунев.

Начело на железниците се слагат хора, които не разбират от работата, включително и сегашният екип, заяви Симеон Ананиев. След това се овладяват обществените поръчки. Даде за пример Австрия и Германия, където има мениджърски конкурси.

Петър Бунев призова за дългосрочна стратегия, а не с всяко следващо правителство да се сменя и политиката към железниците.

Свали приложението BNТ News
Свали приложението BNТ News
Топ 24
Най-четени
Тече операция срещу нелегалната имиграция
Тече операция срещу нелегалната имиграция
За перфектния социален министър - говорят трима бивши
За перфектния социален министър - говорят трима бивши