ИЗВЕСТИЯ

Моите новини

ЗАПАЗЕНИ

Бъдещето на държаните товарни превози - светло или мрачно?

bnt avatar logo от БНТ
A+ A-
Чете се за: 00:26 мин.
Икономика

Приватизацията до момента струва 10 млн. лева минимум. Няма ясна структура и ясни активи в "БДЖ - Товарни превози", за да се случи тази приватизация. Това заяви председателят на Асоциацията на българските железопътни превозвачи Симеон Ананиев в студиото на "Денят започва".

Video Player is loading.
Текущо време 0:00
Продължителност 0:00
Заредено: 0%
Тип на потока НА ЖИВО
Оставащо време 0:00
 
1x
    • Глави
    • descriptions off, selected
    • Спряни субтитри, selected
      Субтитрите са автоматично генерирани и може да съдържат неточности.

      По данни на Ананиев дялът на "БДЖ - Товарни превози" е 40 %. Има още 6-7 превозвачи, които оперират на територията на страната, като ръстът в последните 2 години е 10 %.

      Според председателя на синдиката на железничарите към КНСБ Петър Бунев, частните товарни превозвачи действат "на гърба" на БДЖ. Сега БДЖ става излишно и се търси неговото фалиране, за да се освободи пазара за нови играчи на стойност 100 млн. лева годишно. Трудно ще ви бъде, закани се Бунев.

      Начело на железниците се слагат хора, които не разбират от работата, включително и сегашният екип, заяви Симеон Ананиев. След това се овладяват обществените поръчки. Даде за пример Австрия и Германия, където има мениджърски конкурси.

      Петър Бунев призова за дългосрочна стратегия, а не с всяко следващо правителство да се сменя и политиката към железниците.

      ТОП 24

      Най-четени

      Водещи новини

      Product image
      Новини Чуй новините Спорт На живо Аудио: На живо
      Абонирай ме за най-важните новини?