Приватизацията до момента струва 10 млн. лева минимум. Няма ясна структура и ясни активи в "БДЖ - Товарни превози", за да се случи тази приватизация. Това заяви председателят на Асоциацията на българските железопътни превозвачи Симеон Ананиев в студиото на "Денят започва".
По данни на Ананиев дялът на "БДЖ - Товарни превози" е 40 %. Има още 6-7 превозвачи, които оперират на територията на страната, като ръстът в последните 2 години е 10 %.
Според председателя на синдиката на железничарите към КНСБ Петър Бунев, частните товарни превозвачи действат "на гърба" на БДЖ. Сега БДЖ става излишно и се търси неговото фалиране, за да се освободи пазара за нови играчи на стойност 100 млн. лева годишно. Трудно ще ви бъде, закани се Бунев.

Начело на железниците се слагат хора, които не разбират от работата, включително и сегашният екип, заяви Симеон Ананиев. След това се овладяват обществените поръчки. Даде за пример Австрия и Германия, където има мениджърски конкурси.
Петър Бунев призова за дългосрочна стратегия, а не с всяко следващо правителство да се сменя и политиката към железниците.
Предколедни намаления - реални ли са отстъпките и как да се предпазим от измами?
Кризата в шивашкия бранш в Русе – фабрики затварят, стотици остават без работа
"Лукойл" с позиция за България: Особеният управител да действа според законодателството
Украйна премахва руски искания от американския мирен проект – териториите остават непризнати
Трагедията в Поповица: 82-годишният бивш военен се обадил на зет си - "Всичко приключи"
Български журналист нападнат в Скопие, МВнР осъжда случая като акт на насилие от омраза