При всички видове транспорт във всички европейски държави са в сила права на пътниците при инцидент или повреда. Фирмата организатор дължи грижа на пътниците - вода, храна, настаняване в хотел, ако се наложи. Това заяви Богомил Николов от асоциация "Активни потребители".
По думите му е важно хората веднага да си прочетат правата, да проверяват застрахователните си полици. Причината - често има срокове, в които трябва да се потърси обезщетение.
Тази година при нас Великденските празници минават без особени проблеми при пазаруването. Сякаш се предоверяваме на търговците и не четем в аванс, каза Николов.
Той предупреди, че напоследък туроператори раздробяват услугата, която предлагат, за да предоставят възможно най-ниската цена, а впоследствие възникват допълнителни разходи, което раздува крайната цена.
Купуваме по-евтини портокали и ябълки, плащаме по-скъпо за картофи и кашкавал
Предколедни намаления - реални ли са отстъпките и как да се предпазим от измами?
Кризата в шивашкия бранш в Русе – фабрики затварят, стотици остават без работа
"Лукойл" с позиция за България: Особеният управител да действа според законодателството
Росен Желязков: Границите на Украйна не могат да бъдат променяни със сила
ЕК: През 2026 България е изложена на риск от неспазване на фискалната рамка на ЕС
Избрана и помилвана: Официално Белият дом представи една от двете пуйки късметлийки