Емил Кошлуков: С "Евровизия" даваме достъп до европейската култура

Важно е да участваме в конкурса "Евровизия", имаме възможност и показваме един модел на работа. Това каза генералният директор на БНТ Емил Кошлуков в предаването "Още от деня".

от БНТ
19:02, 26.11.2019
Чете се за: 00:45 мин.
У нас

След година прекъсване, България се завръща на голямата сцена на "Евровизия". БНТ залага на публично-частното партньорство за реализацията на проекта с компанията "Лигна груп". Разходите по подготовката и участието за конкурса са в размер на 400-500 хиляди лева и са покрити изцяло от спонсора.

Като партньор по проекта ще бъде и британска продуцентска компания "Остерио", която е работила с изпълнители от световно ниво като Бионсе, "Pussycat Dolls", Роби Уилямс.

По думите на генералният директор на телевизията моделът е ползван от страни като Холандия и Белгия - наемат такива партньори и компании.

Емил Кошлуков, генерален директор на БНТ: Икономически това е чудесно за БНТ. Обществено е много добре - ние изпълняваме закона. Даваме достъп до европейската култура. "Евровизия" даже вече не е европейски, а е паневропейски - той е от Израел до Азербейджан. Няма по-голям конкурс от този в Европа. Ако ме питате и политически е изгодно. България ще бъде казано дали печели. Нали знаете, че състезанието става политическо!? Страните почват да гласуват политически. Така че е важно е да участваме в този "мач", имаме възможност и показваме един модел на работа. Ако БНТ го направи и с други проекти, примерно следващия сериал или да го опитаме за кауза в сътрудничество с частния бизнес, това е добър модел. 21-ви век е и хората не искат да дават пари за телевизия.

Повече вижте във видеото.



Свали приложението BNТ News
Свали приложението BNТ News
Топ 24
Най-четени
След африканската чума по свинете заселват пробно първата ферма в русенско
След африканската чума по свинете заселват пробно първата ферма в русенско
Лек автомобил блъсна ученичка на пешеходна пътека
Лек автомобил блъсна ученичка на пешеходна пътека