Според проучване, клиентите пазаруват най-много на 23 и 30 декември и купуват все по-големи количества храна за Коледа и Нова година, като избират предимно български производители.
Според проучване на една от големите търговски вериги в България, най-натоварените дни за пазаруване през празничните дни са 23 и 30 декември.
Отчита се, че по празниците хората харчат значително повече за продукти. За една седмица преди Коледа са продадени над 1 млн. кг. портокали, например, и то само от една хранителна верига. Клиентите с готовност се възползват от промоционалните цени, но търсят и по-висок клас продукти.
Средно между 100 и 200 лв. са отделените средства за празничната трапеза, споделиха пред камерата на БНТ някои купувачи.
Санкциите и собствеността на "Лукойл" - има ли опасност от недостиг на горива?
Заседание на Комисията по бюджет и финанси към Тристранния съвет: На фокус Бюджет 2026
Параметрите на Бюджет 2026: Остри критики от опозицията, синдикатите и работодателите
Десетки тонове месо без документи и с неясен произход са открити при акция на СДВР, НАП и БАБХ