Лошото време проваля плановете на хората, но трябва да различим няколко хипотези, обясни в "Денят започва" Игнат Арсенов, изпълнителен директор на Европейския потребителски център за България.
При първата хипотеза - когато почивката вече е започнала, ние сме там на място има два варианта - единият да сме си купили пакетна почивка с с туроператор и всичко организирано, а вторият - сами да сме си организирали транспорт, хотел и резервация, обясни Арсенов.
Игнат Аресенов: Ако нашата почивка е пакетна - трябва да искаме съдействие от туроператор и неговия представил на място, да ни съдейства, да ни прибере вкъщи, да организира транспорта или да ни намери алтернативно място, където да спим, докато ни прибере вкъщи поради огромното бедствие.
В тези случаи ние нямаме право на допълнително обезщетение за това, че сме прекара лошо вместо на плажа, коментира Арсенов, а причината е, че това е природно бедствие и няма как да се влияе на времето.
За тези, които сами са си организирали почивката и транспортът е техен, ще трябва да си организират възможността да се приберат, подчерта той.
Той подчерта, че когато човек напусне хотела си по-рано - заради лошото време - той няма да има право на обезщетение, тъй като договорът е прекратен поради извънредни обстоятелства, каквото е лошото време.
"Добрите истории" : Деца от Русе решават проблемите, които възрастните не успяха
Внимание - радиоактивност: Задържан е варненец за фалшиви заплахи по радиото
Преди въвеждане на еврото: От 22 до 31 декември винетки ще се купуват само с пари в брой
Прокуратурата в Пловдив разследва кражба на крупна сума от частна АГ болница