Ученици се оплакаха в редакцията на БНТ2 за огромни опашки пред бюрата за издаване на транспортни карти в Пловдив. Младежите дори са имали сблъсъци със служителите на гишетата, след като над 20 души чакали на студа повече от пет часа, били върнати,...
Ученици се оплакаха в редакцията на БНТ2 за огромни опашки пред бюрата за издаване на транспортни карти в Пловдив. Младежите дори са имали сблъсъци със служителите на гишетата, след като над 20 души чакали на студа повече от пет часа, били върнати, защото работното им време приключило.
Преди дни Весела и Янислав, които са десетокласници от Английската гимназия в Пловдив, се наредили на опашка, да си изкарат преференциални годишни карти за пътуване в градския транспорт. В 16:55 часа обаче служителите хлопнали кепенци, разказва потърпевшата Весела:
"След толкова дълго чакане е нормално всички да се изнервим и да помолим за удължаване на работно време, както се е случвало на други места. Други техни колеги са седели дори до 8 часа заради нас."
На опашката имало над 20 възрастни и родители с малки деца. Въпреки това служителките така и не удължили работно си време и хората не били обслужени.
"Разбираме, че те работят по 10 часа, но и ние 4 часа чакаме на студа", добави Весела.
От фирмата, издаваща транспортните карти заявиха, че има заповед бюрата да работят с удължено работно време и да обслужат всички клиенти до последно. Случаят бил единичен, тъй като във въпросния ден служителките трябвало да правят отчет за месеца.
"Нормално е, когато правят отчети и се приключва месецът, да приключи по-рано бюрото, защото се отчитат фиксални устройва и има допълнително работа", обясни Петко Ангелов – управител на транспортна фирма.
За по-малко от месец над 32 000 пловдивчани са си извадили карти за пътуване в градския транспорт.