ИЗВЕСТИЯ

Моите новини

ЗАПАЗЕНИ

Спецпрокуратурата публикува доказателства срещу "ТАД груп" (СНИМКИ)

bnt avatar logo от БНТ
A+ A-
Чете се за: 00:52 мин.
У нас

От Спецпрокуратурата представиха за медиите части от доказателствения материал, събран в хода на разследването срещу "ТАД груп". Уточнява се, че това се прави по повод протеста на Апелативната специализирана прокуратура за определената мярка за неотклонение „парична гаранция" на собственика на „ТАД груп" Иван Тодоров, и с разрешение на наблюдаващия прокурор.Заличени са всички лични данни, факти и обстоятелства, увреждащи интересите на трети страни, както и нецензурни думи и изрази, твърдят от Спецпрокуратурата.

Video Player is loading.
Текущо време 0:00
Продължителност -:-
Заредено: 0%
Тип на потока НА ЖИВО
Оставащо време 0:00
 
1x
    • Глави
    • descriptions off, selected
    • Спряни субтитри, selected
      Субтитрите са автоматично генерирани и може да съдържат неточности.

      От доказателствата става ясно, че само четири часа след публикуването на личните данни на милиони хора в медиите, Кристиян Бойков разговаря с търговския директор на "ТАД груп" Георги Янков и му споделя, че е изпратил данните и до Би Би Си и Ройтерс. Малко по-късно Янков разговаря по телефона с неизвестен мъж, като му обяснява, че са разпространени само част от данните, както и че те са предоставени на сайта "Бивол" преди две седмици, като е разговаряно директно с главния редактор Атанас Чобанов. От видеонаблюдението, иззето от офиса на "ТАД груп", се вижда още как на следващия ден Кристиян Бойков изпраща до медиите мейл, в който се представя за анонимен руски хакер.

      Спецпрокуратурата е установила, че има неуспешни опити за нерегламентиран достъп до 49 търговски дружества.

      Относно личните данни на магистрати, такива са събирани основно за прокурори и следователи, а папката е със заглавие: „ Ne se chistiiiii".

      Спецпрокуратурата публикува и част от свидетелски показания, които ще бъдат представени в цялост на Специализирания наказателен съд:

      „Но все пак броят на клиентите е недостатъчен, затова не съм сигурен кой го предложи – И. или К., част от политиката на фирмата за набиране на клиенти да бъде тестването на сайтове на различни дружества без тяхно знание и впоследствие да ги набират като клиенти. Тази политика на фирмата се коментираше постоянно в офиса основно между И. и К., като двамата си говореха, че трябва да се изготви списък с най-големите български сайтове, които да бъдат тествани без знанието на техните собственици, като след това бъда привлечени като клиенти."

      Действията по разследването продължават.

      Вижте материалите, изпратени от Спецпрокуратурата:



      ТОП 24

      Най-четени

      Product image
      Новини Чуй новините Спорт На живо Аудио: На живо
      Абонирай ме за най-важните новини?