Обявената заради заразното заболяване COVID-19 пандемия принуди гигантите в дигиталния свят бързо се адаптират към промените, свързани с новите правила, налагани от правителства и организации заради коронавируса, отбелязва платформата за дигитални компании и маркетинг Netpeak.

Гугъл обяви пакет от мерки за подкрепа на обществото, здравните организации, бизнеса и медицинските служители за борба с преките и косвени последствия от COVID-19.

Фейсбук рязко сменя фокуса си от разработване на продукти към ускоряване развитието на Live Streaming функционалности, предвид повишеното търсене (над 50%) по време на изолацията. Новите функционалности ще включват:

Инстаграм пусна две нови функции - Stay home Story и Co-Watching, за да насърчи потребителите да си останат вкъщи.
Пинтерест стартира нова програма за проверени търговци - Verified Merchant Program. Във връзка с повишения интерес към секции като Организация на дома (43%), Спа вкъщи (19%), Урок за грим за начинаещи (180%) и Рецепти подходящи за деца (64%), от Пинтерест помагат на търговците да бъдат по-лесно откриваеми с помощта на нови функционалности.

В очакване на Рождество: Осветиха елхата и Рождественската сцена във Ватикана
„Мостът – Gen X vs Gen Z“: БНТ и Румънската обществена телевизия със съвместно предаване
След 30 години: Единствената опера на Енио Мориконе със световна премиера в Неапол (СНИМКИ)
40% искат управление около нова политическа сила, сочи проучване на "Алфа Рисърч"
Ресорната комисия в парламента одобри удължителния Закон за държавния бюджет
Все по-близо до мир: Продължава седмицата на интензивни преговори за Украйна