Компанията Мета, собственик на Фейсбук и Инстаграм, отчете за първи път в историята си спад в приходите на годишна база.
Равносметката е резултат от свиване на продажбата на реклами за второто тримесечие. Общите приходи на "Мета" спадат с един процент до 28,8 милиарда долара, но компанията отрича загуба на потребители.
Наблюдатели се опасяват, че растежът на корпорацията е достигнал своя пик след години на големи постижения. Конкуренти като ТикТок подрониха нейната популярност, а на рекламния пазар има все повече играчи.
Мета контролира около 20 на сто от глобалния рекламен пазар, но предупреди инвеститорите за вероятен нов спад в продажбите на реклами през предстоящите месеци. Причината е очаквано свиване на електронната търговия след пандемичния бум и опасенията на компаниите от ръста на инфлацията и войната в Украйна.
Чуйте последните новини, където и да сте!
Последвайте ни във Facebook и Instagram
Следете и канала на БНТ в YouTube: https://go.bnt.bg/youtube
Кризата в шивашкия бранш в Русе – фабрики затварят, стотици остават без работа
"Лукойл" с позиция за България: Особеният управител да действа според законодателството
От "Да, България" настояват да отпадне задължението да се ползва от догодина софтуерът за управление на продажбите в търговските обекти
По-високи държавни такси на БАБХ: Бизнесът със сигнали за увеличение от 10 до 30 пъти
В търсене на мир: Съюзниците на Украйна изразиха притеснения относно плана на Тръмп
Преди утрешното заседание на ОИК-Варна: Ще бъде ли отстранен от поста кметът Благомир Коцев?