This is a modal window.
Фейсбук обяви, че става "Мета" - що е то това животно? Просто ребрандиране на компанията или тотална метаморфоза?
Промяната идва в момент, в който компанията на Зукърбърг се гледа под лупа от редица контролни органи. Освен това на 1 декември, само преди дни, "Мета платформс" излезе на борсата, разглеждана като компания за метавселена, а не за социални мрежи.
Със сигурност това е поредна стъпка към мечтата на Зукърбърг за нов цифров свят - затова и технологичният гигант с около 3 милиарда потребители не спира да инвестира в добавена реалност и изгражда виртуалната среда Horizon, достъпна през нейните очила Quest.
В студиото на "Бизнес.БГ" журналистът и програмист Георги Караманев коментира, че на първо време промяната със сигурност е опит да се изчисти имиджът на компанията.
"Предстоят интересни неща в тази посока и Зукърбърг отдавна говори за тази метавселена. Първата стъпка ще е да имаме онлайн общуване, максимално доближаващо се до естественото. Идеята му е мащабна - целият ни живот да се пренесе онлайн, но това не означава да прекарваме повече време там, а това време да е по-качествено", каза журналистът.
Целия разговор с Георги Караманев вижте във видеото