ИЗВЕСТИЯ

Моите новини

ЗАПАЗЕНИ

Метавселена - какво стои зад големите промени във "Фейсбук"?

bnt avatar logo от БНТ
A+ A-
Чете се за: 01:37 мин.
Икономика
Video Player is loading.
Текущо време 0:00
Продължителност -:-
Заредено: 0%
Тип на потока НА ЖИВО
Оставащо време -:-
 
1x
    • Глави
    • descriptions off, selected
    • Спряни субтитри, selected
      Субтитрите са автоматично генерирани и може да съдържат неточности.
      Слушай новината
      00:00
      00:00

      Фейсбук обяви, че става "Мета" - що е то това животно? Просто ребрандиране на компанията или тотална метаморфоза?

      Промяната идва в момент, в който компанията на Зукърбърг се гледа под лупа от редица контролни органи. Освен това на 1 декември, само преди дни, "Мета платформс" излезе на борсата, разглеждана като компания за метавселена, а не за социални мрежи.

      Със сигурност това е поредна стъпка към мечтата на Зукърбърг за нов цифров свят - затова и технологичният гигант с около 3 милиарда потребители не спира да инвестира в добавена реалност и изгражда виртуалната среда Horizon, достъпна през нейните очила Quest.

      В студиото на "Бизнес.БГ" журналистът и програмист Георги Караманев коментира, че на първо време промяната със сигурност е опит да се изчисти имиджът на компанията.

      "Предстоят интересни неща в тази посока и Зукърбърг отдавна говори за тази метавселена. Първата стъпка ще е да имаме онлайн общуване, максимално доближаващо се до естественото. Идеята му е мащабна - целият ни живот да се пренесе онлайн, но това не означава да прекарваме повече време там, а това време да е по-качествено", каза журналистът.

      Целия разговор с Георги Караманев вижте във видеото

      Гледайте още теми от "Бизнес.БГ"

      ТОП 24

      Най-четени

      Product image
      Новини Чуй новините Спорт На живо Аудио: На живо
      Абонирай ме за най-важните новини?