В края на ноември предстои т.нар. "черен петък", в който потребителите могат да закупят стоки със значителни намаления. За какво да внимаваме в деня на голямото пазаруване, за да не попаднем в капана на намаленията?
"Тази година прави впечатление, че има една така наречена "карусел реклама" в социалната мрежа, която е поредица от няколко визуализации. Върху тях има изображения на коледни сувенири обаче. И се оказва, че след като изпълним желанието на търговеца да отидем и да изтеглим апликацията, изтъркваме картата и установяваме, че всъщност ние ще ползваме обявената отстъпка, но за да си купим домашен текстил или някакви съвсем други стоки", каза в студиото на "Денят започва" Габриела Руменова от платформата "Ние потребителите".
По думите ѝ, според закона, когато се обявява някакво съобщение за намаление, то трябва да бъде придружено и с информацията какви са условията за възползване на това намаление, включително и ако не важи за всички стоки, да бъде посочено за кои групи се отнася.
Вижте целия разговор във видеото
Кризата в шивашкия бранш в Русе – фабрики затварят, стотици остават без работа
"Лукойл" с позиция за България: Особеният управител да действа според законодателството
От "Да, България" настояват да отпадне задължението да се ползва от догодина софтуерът за управление на продажбите в търговските обекти
По-високи държавни такси на БАБХ: Бизнесът със сигнали за увеличение от 10 до 30 пъти
ОИК-Варна отложи решението за отстраняването на Благомир Коцев от кметския пост