Телевизионните реклами все още са с по-силен звук от този на другите предавания. Това казаха от Съвета за електронни медии. Срокът, в който телевизионните оператори трябваше да се саморегулират и рекламите да станат по-тихи, изтече на 1 юли.
Mного телевизионни оператори все още не са закупили и специални устройства, с които да регулират звука. Според председателя на СЕМ това не е малка инвестиция и е още една причина за бавното изпълнение на разпоредбата.
"Есента СЕМ ще направи мониторинг и ще установи дали изцяло е изчистен проблемът. И ако има разминаване, ще пристъпим към санкции", посочи председателят на СЕМ Георги Лозанов.
А те ще бъдат от 3 хиляди при първо нарушение до 30 000 лева при повторно. По думите на на председателя на СЕМ, зрители продължават да изпращат жалби в Съвета за електронни медии. По всичко личи обаче, че те ще трябва да почакат до септември, за да се отърват от голямото надвикване на
телевизионни реклами.
Бюджет и компромиси: Социалният диалог е възстановен заради финансовата стабилност
Пеевски: Утре по мирен начин ще изразим нашата воля за една мирна и спокойна България
Бюджет и компромиси: Социалният диалог е възстановен заради финансовата стабилност
Картата на неравенството по рафтовете: Големите вериги в София са 244 и едва 3 във Видин
Зеленски: Киев няма законно и морално право да отстъпва украински територии на Русия