Американският компютърен гигант Епъл изненада с подобрения в следващите си модели на Айфон. Компанията "оцвети" новите си модели. С тази стъпка корпорацията преследва двойна цел, коментират експертите. От една страна тя иска с по-евтиния модел да навлезе на нови пазари. От друга е желанието на Епъл да затвърди позициите си на пазара на престижните смартфони.
Американският компютърен гигант Епъл изненада с подобрения в следващите си модели на Айфон. Компанията "оцвети" новите си модели. С тази стъпка корпорацията преследва двойна цел, коментират експертите. От една страна тя иска с по-евтиния модел да навлезе на нови пазари. От друга е желанието на Епъл да затвърди позициите си на пазара на престижните смартфони.
Епъл отдавна има верни почитатели. Новите модели ще започнат да се продават на 20 септември в САЩ и в още осем страни. Но на много места пред магазините на компанията вече се извиха опашки. Моделът с по-ниска цена е кръстен Айфон 5Сий. Той е "по-забавен и по-цветен" и ще се предлага в пет цвята - зелено, бяло, синьо, розово и жълто. Задният панел и страните ще са от цяло парче пластмаса, която се подсилва от стоманена антена. Батерията ще издържа малко повече от тази на досегашния Айфон 5. По-скъпият модел, наречен Айфон Ес, освен в основните сребристо и черно, за първи път ще се появи и в златен цвят.
На представяне в централата на Епъл в Купертино главният изпълнителен директор Тим Кук обяви, че идния месец Епъл ще продаде своя 700-милионен апарат с операционната система Ай ОС. Епъл се похвалиха, че техните потребители получават бързо актуализациите и скоро Ай Ос 7 ще бъде най-използваната версия на мобилна операционна система. Тя може да следи състоянието на транспорта и да ви съветва кога да тръгнете на работа. Може и да намира новини от Туитър. Има новости и при снимките. Засега пазарите не повярваха на новата стратегия на компанията и нейните акции на американските борси малко поевтиняха. Епъл все повече се бори с конкуренцията на пазара на мобилните устройства. Затова разширява линията си и търси нови пазари. Но концернът не желае да жертва водещите в индустрията маржове на пелчалба заради увеличаването на пазарния дял.