Медийната реалност в много случаи се оказва по-влиятелна от действителността. Кой и как успява да провокира общественото внимание за различни каузи чрез медиите?
Медийната реалност в много случаи се оказва по-влиятелна от действителността. Кой и как успява да провокира общественото внимание за различни каузи чрез медиите? Повод ни даде една фалшива новина от миналия петък, когато на фона на "изпълненията" в Парламента, в интернет обиколи информацията, че кабинетът "Орешарски" подава оставка.
Случилото се миналия петък, когато фалшива новина за оставка на кабинета "Орешарски" обиколи интернет мрежата на фона на "изпълненията" в Парламента, напомни за други подобни медийни похвати.
Вижте в "Още от деня" репортажа на Мария Чернева, който разказва за така наречения "вайръл маркетинг" или вирусен маркетинг, както и разговора по темата в студиото с Иван Мудов - художник-авангардист, Теодор Михайлов - един от авторите на артистичните акции по протестите, и Джуди Халваджиян - продуцент на "Господари на ефира" .
"Разговори за живота и мечтите" през очите на деца, лишени от родителска грижа
Две трети от децата в училище избягват да използват тоалетните - до какви проблеми води това?
Деца от украинската общност у нас със специален музикален поздрав към българския народ
В Историческия музей в Перущица са изложени над 100 оригинални и европейски банкноти
Снежна Коледа в някои части на страната, преди Нова година температурите падат до минус 10°
Взрив в Москва уби високопоставен руски генерал, Кремъл подозира украинското разузнаване
Две трети от децата в училище избягват да използват тоалетните - до какви проблеми води това?