Мисловни карти помагат на учениците да запомнят трудните уроци.
Милена Георгиева - психолог: "Добавянето само на два цвята, примерно подчертаването на записки, увеличава с 20-30 % запомнянето."Мисловната карта си има структура, която обаче е строго индивидуална за всеки човек. Общото е, че в центъра й се поставя темата на урока.
Милена Георгиева - психолог: "Всички важни подтеми, за които трябва да се говори, са изобразени като излизащи радиално лъчи и вече с по една думичка или картинка тя си е дописала какво още е важно да се каже по тези теми."Картите могат да се надграждат до безкрайност. Всъщност този иновативен за нашите ширини метод е усъвършенстван от английския психолог Тони Бюзан, който изгражда единна система за повишаване на запаметяването с до 90 на сто. Благодарение на този принцип Адриан определeно се подготвя по-бързо по история.
Адриан Младенов - ученик в 8 клас: "Най-вече годините си записвам, защото аз трудно запомням годините. Владетелите също си записвам."И докато си записва и рисува Адриан всъщност създава своя персонален учебник, към който може да се върне винаги, когато има нужда от преговор.
Автор: Милена Кирова, оператор: Любомир Цветков