Министърът на туризма Николина Ангелкова откри кампанията, озаглавена "Мислиш си, че познаваш България", която има за цел да стимулира вътрешния туризъм с идването на летния сезон.
Министърът на туризма Николина Ангелкова откри кампанията, озаглавена "Мислиш си, че познаваш България", която има за цел да стимулира вътрешния туризъм с идването на летния сезон. Инициативата е на посланика на Израел в България Шаул Камиса Раз и се реализира с подкрепата на посолствтата на Полша и Хърватия.
За популяризирането на кампанията са привлечени известни музиканти и актьори, сред които Рафи, Михаела Филева, Любо Киров и Графа. Основна част от инициативата ще бъде он-лайн игра на сайта на проекта - IknowBulgaria.bg, която ще се проведе през юли.
За потребителите ще има въпрос за България, а всеки правилен отговор ще отваря снимка на красиво, но не много популярно място за туристи. Всеки участник ще може да сподели в сайта и свои любими места от България, като са предвидени и награди.
Организаторите са си поставили цел да съберат един милион харесвания и още толкова споделяния в социалните мрежи и са убедени, че кампанията ще окаже влияние за туризма у нас.