И през тази година един от съпрузите в младо семейство с ипотечен кредит може да намали данъците си. Приспадането означава, че със сумата, платена за лихви по ипотечен кредит, се намалява сборът от всички доходи, а не дължимият данък.
От началото на годината до момента 155 млади семейства от Пловдив и областта са поискали да ползват този вид облекчение. За да се ползва то, едновременно трябва да са налице няколко условия: договорът за ипотечния кредит да е сключен от лица с граждански брак; те да не са навършили 35-годишна възраст към датата на сключване на договора за ипотечен кредит; ипотекираното жилище да е единствено жилище за семейството.
Нужна е и писмена декларация от съпруга, че няма да ползва данъчното облекчение за същата година. Всички тези обстоятелства се декларират в Приложение №10 на годишната данъчна декларация за облагане на доходите на физическите лица за 2015 година. Облекчението може да се ползва от местни физически лица и от чуждестранни физически лица.
Фиктивни хоспитализации за над 3 млн. евро в Клиниката по ревматология в Пловдив – как е работила схемата?
Подготовката за изборите: ЦИК обучава членовете на районните комисии за президентския вот
Пожар с голям фронт гори между ямболските села Странджа, Воден и Горска поляна
Зеленски заяви, че украинските сили не са провеждали операции в зоната на атакуваните кораби край България
Франция пламна: Сълзотворен газ, вандализъм и палежи в най-мащабния ден от началото на ученическите протести
Огромен интерес и по време на втората предпремиера на "Под прикритие 6"