БДЖ е на печалба в последните шест месеца, тя е 1 300 000 лева, това се случва за първи път, каза в студиото на "Денят започва" изпълнителният директор на БДЖ Владимир Владимиров.Общите задължения на холдинга към момента са едва 455 милиона срещу повече от 800 милиона през 2009-та. Владимиров обясни, че с банките проблемът не е толкова голям, колкото с облигационерите.Липсата на локомотиви остава един от най-трудно разрешимите проблеми за дружеството.
Владимир Владимиров, изпълнителен директор на БДЖ: Погасили сме над 400 милиона лева, а и сме се разбрали с банките. Облигационерите са проблем, там имаме заеми, нямаме правен механизъм да взимаме от дружествата пари, за да погасим, трябва ни разрешение от ЕК за държавна помощ.

Владимиров открои, че ако е нямало такава голяма задлъжнялост, е можело да се модернизира БДЖ отдавна, като се купят нови влакове.
Владимир Владимиров, изпълнителен директор на БДЖ: Старите влакове и да се ремонтират, те са на 40-50 години, те веднага дават дефект след ремонт. Трябват нови влакове. Необходима ни е инвестиция, ако искаме да имаме модерна железница.

Според изпълнителния директор на БДЖ концесията на летище "София" ще се случи до края на годината и ще е приключила в началото на 2017 г.
Владимир Владимиров, изпълнителен директор на БДЖ: Можем да изчакваме за коннцесията, но се надяваме да се случи в следващите няколко месеца и БДЖ да погаси дълговете си.
Вижте целия разговор в "Денят започва".
Срещу войната по пътищата: Национален протест пред съдебните палати в страната
Напрежение на протеста срещу еврото на пътя за Прохода на Републиката (СНИМКИ)
Майката на един от загиналите в Нови Сад започна гладна стачка пред парламента (СНИМКИ и ВИДЕО)