ИЗВЕСТИЯ

Моите новини

ЗАПАЗЕНИ

Какви са правата ни при анулиран или отменен полет?

bnt avatar logo от БНТ
A+ A-
Чете се за: 00:30 мин.
У нас

Дали имаме право на обезщетение и какви са правата ни при закъснял или отменен полет? Игнат Арсенов от Европейския потребителски център обясни в "Денят започва" какво трябва да знаят пътниците в подобни ситуации.

Video Player is loading.
Текущо време 0:00
Продължителност -:-
Заредено: 0%
Тип на потока НА ЖИВО
Оставащо време -:-
 
1x
    • Глави
    • descriptions off, selected
    • Спряни субтитри, selected
      Субтитрите са автоматично генерирани и може да съдържат неточности.

      Поради лошите метеорологични условия има доста проблеми с полетите. Именно затова е предвидено европейско законодателство. При отменени и закъснели полети, недопускане на борда на самолет всички пътници са защитени, така че техните права да бъдат в най-голяма степен изпълнени.

      Когато полетът е отменен поради лоши метеорологични условия, пътникът трябва да се е явил навреме на гишето за излитане. Авиокомпанията е длъжна да уведоми пътника максимално бързо, когато стане ясно, че полетът ще бъде отменен.

      Самите пътници трябва да знаят, че още на място следва да претендират при отменен полет, на първо място, за премаршрутиране и ако това не ги устройва, да се откажат да пътуват и да си получат парите за билета обратно.

      Компанията трябва да осигури освен информация за техните права и кога ще се осъществи другият полет и грижи – закуска, обяд, вечеря в периода на изчакването, хотел, както и транспорт от летището до хотела и обратно.

      ТОП 24

      Най-четени

      Водещи новини

      Product image
      Новини Чуй новините Спорт На живо Аудио: На живо
      Абонирай ме за най-важните новини?