Димитър Маргаритов: Около 65% от сигналите към КЗП са основателни

Около 65% от сигналите, които постъпват в КЗП, са основателни. Най-много жалби се подават за дефектни стоки и невъзможността да се получи компенсация за това, каза председателят на Комисията за защита на потребителите Димитър Маргаритов.

от БНТ
08:19, 15.03.2018
Чете се за: 00:23 мин.
У нас

Той обясни, че най-вече това е свързано с отказ на търговеца да възстанови сумата за дефектната стока или потребителят не знае към кой да се обърне.

Оказва се, че около половината от жалбите са за фалшиви намаления и промоции. Имам и такива срещу естествените монополистите и сметките, с които не са съгласни по основателни причини потребителите, каза още Маргаритов.

Той открои и сигналите за бързите кредити и качеството на туристическия продукт, като поясни, че тези жалби не са много, но се установяват проблеми в качеството на услугата.

Хората все по-активно комуникират с КЗП, не само по сигнали, но и за консултации, забелязва се и лек спад на нарушенията.

За минала година има 20 000 жалби.

Вижте целия разговор във видеото.

Свали приложението BNТ News
Свали приложението BNТ News
Топ 24
Най-четени
Режисьорът на филма Силиконова душа за любовта, която се смяташе за табу
Режисьорът на филма "Силиконова душа" за любовта, която се смяташе за табу
Военноморските сили търсят матроси
Военноморските сили търсят матроси