Председателят на Комисията за защита на потребителите Димитър Маргаритов призна, че са имали сигнали за завишаване на цени и фалшиви намаления, но уточни, че това не е масова практика. Рядко се срещат фрапантни случаи, но потребителите трябва да са внимателни, съветва той.
Един от неприятните търговски трикове са лимитираните стоки. Потребителите са атакувани с агресивни реклами, но когато отидат в магазина се оказва, че няма наличност. КЗП приема това за нелоялна търговска практика.
Друго нарушение е опита на търговците да ограничават отговорността си и се оказва, че потребителите не могат да върнат стоката при открит дефект, или тя няма гаранция, или не може да се върне в 14-дневния срок (при онлайн пазаруване).
Димитър Маргаритов: Независимо дали става дума за промоция, за Черен петък, Бял четвъртък и не знам си още какво тези, права съществуват и те могат да бъдат упражнени абсолютно пълноценно в такава ситуация.
Деца с увредено зрение тренират на студено: Концертната зала на училище "Луи Брайл" се нуждае от спешен ремонт
"Моите въпроси за €": Къде можем да се информираме за еврото, за да се предпазим от измами?
Румен Радев: България трябва да има много по-активна политика от страна на министерствата за привличане на инвестиции
200 000 подписа за референдум за излизане от еврозоната бяха внесени в парламента
Сметките за парното: Кога ще е готова новата формула за дялово разпределение?