Парламентът изслуша министъра на регионалното развитие и благоустройството Николай Нанков за напредъка по приоритетните пътни проекти. Повече от час депутати от различните парламентарни групи задаваха въпроси за състоянието на пътищата и магистралите, както и за бъдещите действия на правителството в тази област.
Като основен акцент в изслушването на министър Нанков би могъл да се открои този, че в България магистралите излиза, че са най-евтини в съотношение километър и цена. Министър Нанков интерпретира репликата, че България прилича на строителна площадка, като заяви, че - да, в България се строят магистрали, пътища, мостове, тунели и всички процедури са прозрачни. За една година АПИ, респективно правителството, е дало старт на пътни проекти за около 1, 400 млрд.
Николай Нанков, министър на регионалното развитие: Средната цена в България е 3 милиона и 100 хиляди евро. Сърбия - 5,5 милиона евро. Румъния - 6,3 милиона евро на километър. Гърция - 10,28 милиона на километър. Словакия 13 милиона на километър. По принцип не трябва да сме сиромахомили и да се сравняваме, че стоим евтино, това никога не трябва да е за сметка на качеството, но дори една Македония средната цена на километър магистрала е 5,5 милиона евро. При 3,1 милиона в България. но много по-интересен е следният факт - най-скъпата магистрала, възложена 2006-та година, не случайно казвам кога, е магистрала "Люлин". Цена на линеен километър - 8,1 милиона евро.