Скандалът с изнесените и липсващите документи от търга за изграждане на тунел Железница на магистрала "Струма" на практика блокира проекта. За възстановяването му ще е нужна поне година, каза в студиото на "Денят започва" бившият регионален министър и избрана за депутат от ГЕРБ Лиляна Павлова.
Тя припомни, че ако 2022 година магистралата не бъде изградена ще загубим европейското финансиране и ще трябва да върнем 1 милиард и 200 милиона лева. Павлова изрази съмнение, че става въпрос за некомпетентност, а за умишлени действия. Според нея работата на служебния кабинет налага по-бързото сформиране на редовно правителство.
Преговорите между ГЕРБ и Патриотите продължават и тя е оптимист, че съгласие по програмата и политиките за пълен 4-годишен мандат ще бъде постигнато следващата седмица.
Лиляна Павлова, бивш министър на регионалното развитие и благоустройството, избрана за депутат от ГЕРБ: Има няколко теми например пенсиите, санирането, мажоритарния вот, които подлежат на сериозен анализ как да намерим добрия компромис. По повечето от останалите неща имаме добър диалог и можем да постигнем съгласие. Не е редно и не е уместно все още да говорим за имена в бъдещия кабинет, преди да сме изчистили секторните политики и приоритетите на двете програми. Ние виждаме в последните дни умишлени действия. Прекратяват се големи обществени поръчки, бърза се с обявяването на нови обществени поръчки. Това, което се прави, вече е видимо, че не е поради некомпетентност. Вече се виждат систематични, умишлени действия къде за кадруване, къде за обявяване на обществени поръчки, къде за предоговаряне, продажба на имоти, апартаменти.
Какво се случва, когато бюджетът не е приет навреме - анализ на Фискалния съвет
Картата на неравенството по рафтовете: Големите вериги в София са 244 и едва 3 във Видин
Хазната е загубила близо 580 милиона лева от недекларирани горива през 2024 г
Приключиха консултациите при президента, връчва проучвателен мандат след Нова година
Задържани за измама: Българи създали фалшив QR код за плащане на паркинги