НОВИНИ

Последна новинарска емисия на БНТ2 от 19:30: Шест години близо до зрителите

Това е последната централна емисия новини на БНТ2. За 6 години бяхме близко до зрителите и отразявахме събитията, там където хората живеят. Не само показвахме проблемите им, а често ставахме и част от решаването им. Това бе и единствената телевизия в България, която излъчва ежедневно от пет различни студиа, в пет различни града – София, Пловдив, Варна, Русе и Благоевград.Повече за историята на новините и най-значимите кампании на телевизията - вижте в следващия материал.

Карина Караньотова
от Карина Караньотова Екип на БНТ2
19:30, 08.04.2018
Чете се за: 01:15 мин.
У нас
Снимка:

На 16 октомври 2012 година започнаха централните новини на БНТ2.

Репортерите и целият екип на БНТ 2 се превърна в глас на хората. Гасяхме пожари, отводнявахме къщи, чистихме сметища, чистихме езера, чистихме и сняг, посетихме всички ферми с родно производство и информирахме къде е най-качествената продукция, помагахме на хора в неравностойно положение, помагахме и на животинки в беда, инспектирахме ремонти, пълнихме дупки, допринесохме за реставрирането на емблематични къщи, садихме дървета, украсявахме елхи, боядисвахме яйца и през цялото това време много се забавлявахме. Осен работа, това беше и наше второ семейство.

;

Освен централната емисия новини, която година след стартирането си обедини всички регионални центрове, в 21 часа преди 4 години започна излъчването и на късна регионална емисия.

От пет града, в пет студиа емисията отразяваше случилото се в регионите на България. Така имахме възможност да обърнем внимание на конкретни проблеми на хората по региони. Зрителите бяха активни участници в процеса на създаване на новините, а институциите и местната власт вземаха решения и правеха промени след репортажите в тези новини.

;

Едни от най-значимите ни кампании бяха „Да върнем блясъка на храма“ от 2011 г., когато за възстановяване стенописите в храм-паметника „Александър Невски“ бяха събрани близо 40 000 лв.

През 2014 г. бе обявено началото на мащабната кампания „Купувам българско”. Тя призова зрителите да подкрепят родните производители и да купуват техните продукти. Вследствие на тази мярка, в българските магазини се появиха европейски продукти на дъмпингови цени. А чрез съвместната си работа производители и журналисти задължиха магазините да разделят изделията от мляко и имитиращите продукти, затова сега те вече се предлагат на отделни щандове.

;

Кампанията „Купувам българско“ на БНТ2 е отличена с Първа награда от BAPRA Bright Awards в категорията „Най-добра кампания, реализирана от вътрешен PR отдел“ и награда от конкурса „PR Приз 2015“ в категорията PR проект на медия. Носител е и на наградата „Златна мартеница“ за активна журналистическа позиция в подкрепа на българското производство. Особено успешна беше и рубриката ни „Търси доброто”. Търсенето и показването на доброто и положителното в човешките отношения и в действителността направи емисията ни различна и предпочитана. Доказателство, че не само негативните новини са гледаните.

Така с позитивна нагласа и усмивка ви казваме до нови срещи!

;
Свали приложението BNТ News
google play badge
Свали приложението BNТ News
app store badge
Топ 24
Най-четени
Нападението в Мюнстер не е свързано с тероризъм
Нападението в Мюнстер не е свързано с тероризъм
70 загинали и стотици ранени при предполагаема химическа атака в Източна Гута
70 загинали и стотици ранени при предполагаема химическа атака в Източна Гута