Предприемчиви собственици на заведения в Съединените щати намериха начин да привличат посетители и да изкарват пари от манията по играта "Pokemon GO", която тръгна именно от Северна Америка.
Една от целите на популярното мобилно приложение е събирането на всички 151 рисувани чудовища. Чрез специални предмети в играта, наречени "примамки", които могат да се поставят на определени места, шансът за поява на рядък покемон се качва.
Собственикът на пицарията "Линицио" в Ню Йорк установява, че с покупката на достатъчно "примамки" може да накара играещите да намерят по-лесно заведението му и да се задържат повече време около него.
И разбира се, да хапнат от неговата пица. По негови думи, оборотът му се е качил със 75 процента само в рамките на една седмица. Според маркетинг експерти, това е само началото на нов пазарен тренд, който наричат шеговито "поке-номика".
В очакване на Рождество: Осветиха елхата и Рождественската сцена във Ватикана
„Мостът – Gen X vs Gen Z“: БНТ и Румънската обществена телевизия със съвместно предаване
След 30 години: Единствената опера на Енио Мориконе със световна премиера в Неапол (СНИМКИ)
Парламентът ще разгледа на първо четене проектобюджета на НЗОК и на държавния бюджет за 2026 г.