Мониторинг на 40 медии ще бъде направен от Съвета за електронни медии по време на предизборната кампания - това обяви председателят на съвета Мария Стоянова. Днес СЕМ и Централната избирателна комисия подписаха традиционното си споразумение за това. С него се определят параметрите на специализираното наблюдение на СЕМ върху дейността на доставчиците на медийни услуги. Мониторингът ще обхване и провеждането на информационно-разяснителната кампания за референдума.
Ивелина Алексиева - председател на ЦИК: Изразявам своето убеждение, че политическите партии, коалициите, инициативните комитети и вие, доставчиците на медийни услуги, ще осигурите провеждането на предизборната кампания и на информационно-разяснителната кампания по един законосъобразен начин, отговарящ на най-високите стандарти.
Мария Стоянова - председател на СЕМ: За този мониторинг сме се готвили изключително отговорно. Тези избори за нас са голямо предизвикателство - въпреки че често в България казваме, че всяка година правим избори - те са по-различни с това, че за първи път този вот ще бъде задължителен.
"Не може да бавите решения с години": Бащата на Сияна поиска оставката на председателката на ВКС
„Андре Шение“ открива 55-ото издание на Фестивала на оперното и балетно изкуство в Стара Загора
Служители на НОИ от цялата страна протестираха с искане за 20% увеличение на заплатите
125 години от основаването на "Пирогов": В болницата работят над 2500 души
Енергийният министър: Българите да са спокойни - имаме за 6 месеца бензин, за 4 месеца дизел и за 2 месеца авиационно гориво
Първият бюджет в евро: Бурни дебати в парламента за план-сметката на държавата (ОБЗОР)